Instytucje Realizujące projekty w obszarze tematycznym „ochrona zdrowia” Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy (SPPW) mogą znów stanąć do rywalizacji o najlepszy spot reklamowy. Rusza właśnie II edycja konkursu "Jak szwajcarski zegarek nakręcamy zdrowie".
Celem konkursu jest promocja obszaru tematycznego „ochrona zdrowia” i jego efektów oraz popularyzacja wiedzy na temat wsparcia obszaru zdrowia z funduszy szwajcarskich.
Każda Instytucja Realizująca może zgłosić jeden spot. Najlepszy z nich zostanie wyemitowany w kinach w całym kraju. Dodatkowo instytucja otrzyma pamiątkową statuetkę.
Konkurs trwa od 16 stycznia do 3 lutego 2017 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 24 lutego br.
Przypomnijmy, że laureatem I edycji konkursu został Instytut Żywności i Żywienia, który przygotował spot Porzuć złe nawyki żywieniowe.
Więcej informacji o konkursie w zakładce Informacja i promocja SPPW.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się